Zamówienia mogą być rejestrowane automatycznie – np. poprzez sklep internetowy lub rozwiązanie typu EDI.
- Program do obsługi zamówień pozwoli Ci automatycznie utworzyć wiele zamówień dla różnych dostawców.
- Dobieraj różne modele zamówień od odbiorców (m.in. z rezerwacją przyszłych dostaw czy ich liczby).
- Skorzystaj z możliwości przekazania zamówienia do dostawcy w formie elektronicznej (EDI, XML, PDF, CSV). Rejestruj korekty zamówień – jeśli tego potrzebujesz.
Program do prowadzenia magazynu umożliwi Ci śledzenie bieżących i historycznych stanów magazynowych.
- Miej możliwość dokładnej analizy rozchodów towaru i źródeł jego dostawy.
- System ERP dla handlu to elastyczne ustawianie procesów wydań i przyjęć magazynowych.
- Ciągła inwentaryzacja – bez konieczności wstrzymywania pracy Twojego magazynu.
- Zarządzaj magazynem za pomocą urządzeń mobilnych – przyjmuj i wydawaj towar oraz dokonuj inwentaryzacji.
Program księgowo-magazynowy zawiera gotowe dokumenty sprzedaży dla różnych rodzajów transakcji (np. sprzedaż z odwrotnym obciążeniem, UE, faktury zaliczkowe sprzedaży).
- Wskazuj konkretne partie towaru na pozycjach dokumentów sprzedaży.
- Wystawiaj dokumenty sprzedaży na towar, którego nie ma w magazynie (tzw. stany ujemne magazynu).
- System magazynowy online to także możliwość wysyłania dokumentów za pomocą komunikatów EDI.
System oferuje Ci gotowe dokumenty zakupu dla różnych rodzajów transakcji (np. zakup unijny, z odwrotnym obciążeniem, faktura zaliczkowa zakupu).
- Rejestruj koszty dodatkowe do dokumentów zakupu towaru.
- Twórz wiele przyjęć magazynowych do jednego dokumentu zakupu.
- Importuj dokumenty zakupu za pomocą komunikatów EDI.
Systemy MRP dostosowane są do aktualnych trendów e-commerce. Co znajduje się w pakiecie?
- Angielska wersja językowa dla kontrahentów zagranicznych.
- Automatyzacja i możliwość skrócenia procesu rejestracji zamówień od klienta.
- Opcja śledzenia przez klienta stanu realizacji zamówień, bieżących należności i wystawionych dokumentów sprzedaży.
- Dodatkowa platforma komunikacji z kontrahentem.
- Wyższa jakość obsługi kontrahenta.
- Uzyskanie wizerunku nowoczesnej firmy, która korzysta z rozwiązań proklienckich.
Raporty przygotowywane są w oparciu o wytyczne, które możesz utworzyć zgodnie ze specyfiką Twojej branży.
- Wystawianie elektronicznych dokumentów pozwoli Ci zaoszczędzić czas. Dostępne formaty to: EDI, PDF, XML, CSV).
- Możliwość utworzenia własnych warunków wyszukiwania danych lub modyfikacji istniejących.
- Rzetelna sprawozdawczość dzięki szybkim mechanizmom generowania dokumentów i raportów.
- Definiowana kolorystyka w oparciu o definiowane warunki np. czerwony kolor wiersza na liście towarów, gdy stan magazynu znajduje się poniżej minimum.