handel

Zamówienia mogą być rejestrowane automatycznie – np. poprzez sklep internetowy lub rozwiązanie typu EDI.

  • Program do obsługi zamówień  pozwoli Ci automatycznie utworzyć wiele zamówień dla różnych dostawców.
  • Dobieraj różne modele zamówień od odbiorców (m.in. z rezerwacją przyszłych dostaw czy ich liczby).
  • Skorzystaj z możliwości przekazania zamówienia do dostawcy w formie elektronicznej (EDI, XML, PDF, CSV). Rejestruj korekty zamówień – jeśli tego potrzebujesz.

Program do prowadzenia magazynu umożliwi Ci śledzenie bieżących i historycznych stanów magazynowych.

  • Miej możliwość dokładnej analizy rozchodów towaru i źródeł jego dostawy.
  • System ERP dla handlu to elastyczne ustawianie procesów wydań i przyjęć magazynowych.
  • Ciągła inwentaryzacja – bez konieczności wstrzymywania pracy Twojego magazynu.
  • Zarządzaj magazynem za pomocą urządzeń mobilnych – przyjmuj i wydawaj towar oraz dokonuj inwentaryzacji.

Program księgowo-magazynowy zawiera gotowe dokumenty sprzedaży dla różnych rodzajów transakcji (np. sprzedaż z odwrotnym obciążeniem, UE, faktury zaliczkowe sprzedaży).

  • Wskazuj konkretne partie towaru na pozycjach dokumentów sprzedaży.
  • Wystawiaj dokumenty sprzedaży na towar, którego nie ma w magazynie (tzw. stany ujemne magazynu).
  • System magazynowy online to także możliwość wysyłania dokumentów za pomocą komunikatów EDI.

System oferuje Ci gotowe dokumenty zakupu dla różnych rodzajów transakcji (np. zakup unijny, z odwrotnym obciążeniem, faktura zaliczkowa zakupu).

  • Rejestruj koszty dodatkowe do dokumentów zakupu towaru.
  • Twórz wiele przyjęć magazynowych do jednego dokumentu zakupu.
  • Importuj dokumenty zakupu za pomocą komunikatów EDI.

Systemy MRP dostosowane są do aktualnych trendów e-commerce. Co znajduje się w pakiecie?

  • Angielska wersja językowa dla kontrahentów zagranicznych.
  • Automatyzacja i możliwość skrócenia procesu rejestracji zamówień od klienta.
  • Opcja śledzenia przez klienta stanu realizacji zamówień, bieżących należności i wystawionych dokumentów sprzedaży.
  • Dodatkowa platforma komunikacji z kontrahentem.
  • Wyższa jakość obsługi kontrahenta.
  • Uzyskanie wizerunku nowoczesnej firmy, która korzysta z rozwiązań proklienckich.

Raporty przygotowywane są w oparciu o wytyczne, które możesz utworzyć zgodnie ze specyfiką Twojej branży.

  • Wystawianie elektronicznych dokumentów pozwoli Ci zaoszczędzić czas. Dostępne formaty to: EDI, PDF, XML, CSV).
  • Możliwość utworzenia własnych warunków wyszukiwania danych lub modyfikacji istniejących.
  • Rzetelna sprawozdawczość dzięki szybkim mechanizmom generowania dokumentów i raportów.
  • Definiowana kolorystyka w oparciu o definiowane warunki np. czerwony kolor wiersza na liście towarów, gdy stan magazynu znajduje się poniżej minimum.